vrijdag 26 juni 2015

Krabbilicious

Pff... Gisteren werd ik geveld door een vreselijke migraine en was er de rest van de dag geen sprake meer van laptoppen, gsmen of andere blogmogelijkheden. Het enige wat ik nog kon was liggen en slapen. Vandaag gaat het al een stuk beter, dus hup, hier zijn we weer. Net voor de aanval kon ik gelukkig nog creatief bezig zijn en maakte ik dit superschattige broekje voor mijn kleinste lieverd. 









Met de hete dagen op komst kon ik niet meer wachten om het te maken en ook het stofje lag al een tijdje in mijn kast. Dus het was hoog tijd om mijn naaimachine boven te halen. Ik ben een beginnend naaister en heb mij buiten kussens, dekentjes en lakentjes voor mijn jongens nog niet aan kleding gewaagd, maar toch durfde ik het aan om zelf het patroontje te tekenen (op basis van een ander kort broekje) en ik ben heel tevreden van het eindresultaat. Ok, de afwerking kan hier en daar beter, maar dat weet ik nu voor de volgende keer en het is voornamelijk aan de binnenkant, dus wie ziet dat? En ik heb nog veel stof over, dus misschien waag ik mij ook aan een rokje voor mijn lief metekindje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten